..:: قصر سلطان پنگوئن ::..

به زودی فکر خواهد کرد...

..:: قصر سلطان پنگوئن ::..

به زودی فکر خواهد کرد...

پنگوئن ورژن ۲۰۰۸ رسید!

  سلام! 

 من اومدم! 

راستش وبلاگ قبلیم رو هک کردن!    دستشم درد نکنه! خودم میخواستم حذفش کنم! یعنی میخواستم آرشیوش رو نگه دارم! ولی دیگه به روز نکنمش!‌   به آزاده و حدیث هم گفته بودم! حالا همون آرشیوشم رفت! خداحافظ سایلنت‌سانگ! 

  خلاصه که از این به بعد اینجاییم!   

 

الان حدیث داره زحمت میکشه و لینکا رو پیدا میکنه! کارش که تمومید میام بهتون خبر میدم! حاضرین به غایبین ( که آدرسشون یافت نشد   ) برسانند که ازین پس سلطان اینجاست!    تاااا این وبلاگشم حسودها هک کنن که بره یه جای دیگه باز خبرتون کنه! 

یه تشکر مخصوص از حدیث   که خیلی زیاد کمکم کرد واسه این وبلاگ! دستت طلا حدیث خانوم! همکلاسیه دوران دبستان! همشهری! دمت گرم! 

راستی گفتم حدیث اینم بگم دانشگاه قبولید!  رشته‌ی کامپیوتر! بهترین رشته!  

هرکی اومد اینجا رو دید! آدرس وبلاگم رو درست کنه!  

با عنوان 

 قصر سلطان پنگوئن! 

پنگوئن 2008 اومد!!!!!!!

نظرات 127 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اوووووووووووووووووووووووووووووووول
هوراااااااااااااااااااااااا

سلام!

بلهههههه

:دی

fbmh چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 http://fbmh.blogsky.com

سلام.
منو با نام (ازشیر مرغ تا جون آدمیزاد) لینک کنید بعد خبر بدین تا شما رو لینک کنم.
وبلاگ من
Fbmh.blogfa.com
Fbmh.persianblog.ir
Fbmh.mihanblog.com
Fbmh.blogsky.com

سلام!

انشاالله!

وبلاگهای من باید مینوشتین! :دی

ممنون از حضورتون...فعلا......

حدیث چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:45

اییییییییییییییییییییییییییییییییول همه چی مثله اول شد ایشالا درس میشه

:-)

آرههههههههه

حدیث چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:46

اااااااااااااااااااه
چقدر حیف
چقدر هنر من بخرج داده بودم با این شکلکا

ناراحت نباش!

خب اینجا هم به خرج بده!

حدیث چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:49

اه حیف اونهمه هنر
ای بمیری ........

آرهههههه حیف!

بمیره!

پریسا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:59

من جز با معرفتا بودموووووو بدون اینکه بگی پیدات کردم...

دمت گرم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03

:دی

روشنک چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 http://roshanak2020.blogfa.com

سهلام
ای ول دمت جیلیز ویلیز حدیث جون به حسین کمکیدی وگرنه عمری میتونس باز وبشو جم کنه
سلاممممممممممم حسین خان
چشو چالمون به وبلاگت باز شد باززززززززز
دیشب اومدم دیدم زده وبش حذوفونده شده کلی کپیدم حسیننننننننننن منقرض شده ینی؟
این شلکی شدم===== بعد اینجوری
میخواسم برم انتقامتو از قاتلینت بگیرم
راسی حسین...
اهان تو کام بعدی میگم

سلام!

آره حدیث دمت گرم!

آره خب! اگه نبود اینو میزدم!

علیک سلام روشییییییی

بلهههههههه

آره دیگه هک شدیم رفت! :دی

آخی!

:دی

روشنک چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 http://roshanak2020.blogfa.com

راسی
عیدتتتتتتتتتتتتتت مبالککککککککککککک



























وای چقده خوب شد اومدیا
کلی دلم تنگیده بود واست . دقیقا اندازه سوراخ جوراب مورچه(الکی)

عید تو هم مبارک!

آره خیلی خوب شد که من برگشتم!

میدونستم بدون من هیچین!

هه هه هه ایییییی چه کوچیک ( هه هه هه )

روشنک چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 http://roshanak2020.blogfa.com

هه هه
دیرو یونی بودم کلی ازت یاد کردم



































چرا؟ کسی رو اذیت کردی که یاد مظلومیت های من افتادی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:08








انگار هنرام تموم شده
هنرم نمیاد

خب! تلاش کن!

حدیث چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:15 http://vaksan.blogsky.com/

من اپممممممممم باز دوباره

ایول! الان میام!

آزاده چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:30

خیلی مبارک باشه

مرسییییییییی

عارفه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:10

بهههههههههههههههه سلااااااااااااااااااااااام به جناب سلطان خان

از بابت هک واقعا متاسفم. ولی خونه ی جدیدتم مبارک باشه

مرسی که خبر دادی

سبز باشی و اسمونی

سلام! خوبی؟

:دی! مرسییییییی

خواهش میکنم!

سلامت باشی!

فعلا..........

روشنک پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:44 http://roshanak2020.blogfa.com


هن؟
ی بار دیگه!! بدون تو چیچی؟ ما هیچیم؟
جان من؟
باز توهم زدی حسین
داغان شدی رف تو این مدت به جون خودم

همین دیگه

بدون من هیچی :دی

آره جدیدا توهم زیاد میزنم! داغانم!

آره به جون تو!

روشنک پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:47 http://roshanak2020.blogfa.com










































































راسی حسین.................!!!!!!!!




















چرا فحش میدی؟؟













خب نیگم اصلا میرم گریه میکنم



















بله؟

دیه چه خبرا حتما دیگه؟ بزنم؟

برو بچه؟

گریه؟

واااااااااا عجیبه!

روشنک پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:49 http://roshanak2020.blogfa.com

چیه؟






















چرا میزنی؟





















نمیخوام برم هه ههه ههه هه (زبون درازی شدیددد)



































عمرا بتونی بیرونم کنی



















از در بیرنم کنی دیوارو سوراخ میکنم میام تو



























هان؟

بچه برو بیرون!

ایییییییییی

عجب!

دیوار رو سوراخ میکنی؟

دزدی مگه تو؟

مهناز پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 http://matarsak00.blogfa.com

سیلاااااااااااااام خوبی؟
تبریک که گفتم ولی بازم مبادک




بعدشم من زودتر اومده بودما ولی هنوز مطلب نداشتی
حالا
فعلا

سلام... مرسی... تو خوبی؟

ممنون......

:-)

مرسی

هانا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 http://rohe-ye-arosak.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
اره
راس میگیا...وقتی اومدم همش مینوشت:"""چنین وبلاگی در سیستم بلاگ اسکای موجود نمیباشد
یعنی بدون میخواستم خبلت کنما
ها راستی یک سواااااااال:حدیث کیه؟
هم کلاسی/؟
چطور ممکنه؟یه پسر تو دوران مدرسه با دختر هم کلاس باشه؟

سلام!

آره آره خودشههههههههههه!

مرسی

حدیث؟ ندیدیش یعنی تا حالا تو وبم؟

سخته ولی میشه! :دی

هانا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38

راستی لینکت کردم:


جواب تو:
مرسی
دی.

مرسییییییییییی

:-)

حدیث پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:24

حسییییییییییییییییییییین
به نظر تو
مو یه شبه بلند میشه؟

بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظر من؟

نمیدونم والا! مصنوعی چرا! یعنی گلاگیس بذاری

حدیث پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:35

یه کام دارم معنیشو نمی فهمم

چیه؟ بگوووووووووو

حدیث پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:37

این ظلمه ها:
متاسفانه امکان درج این نظر وجود ندارد

آرهههههه! خیلی!

حدیث پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:38

حسییییییییییییییییییییییین
به نظر تو
من دانشگاه قبولم؟
هان؟
این تکراری بود؟
نه بابااااااا
خب پس
هیچی

حدیث!

این قدیمی بود! الان دیگه قبول شدی!

حدیث پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:39

راسی می خواسم بگم اصلن ناراحت نیستم که دو هزار نا کام دادی
الان انگاری که کمی سبک شدم

آره جونه خودت!

:دی

حدیش پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:39

این خیلی با حاله ها

آرههههههه چقدر چیزه! اممممم

حدیث جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:42

ـــــــــــــــــــــ
من هیچ حرفی برای گفتن ندارم

سلام!

حدیث جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:58

میبینی تورو خدا من از بس کام نمیدم کسی منو بجا نمیاره

آره! مشخصا تو خیلی کم کام میدی!

حدی3 جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:08

حسیییییییییییییییییین
به نظر تو





















من زیاد کام میدم؟

بله؟

به نظ من؟

نمیدونم! شواهد گویای همه ی هستن!

یونیکورن جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:21

سلام .

من رسیدم . همین الان . می خونم بعد برمیگردم اظهار فضل می کنم !!

شاد باشید و سلامت .

سلام....

رسیدن بخیر!

مرسی.... فعلا...

یونیکورن جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34

سلام مجدد .

اول اینکه تبریکات بسیار و عظیم الجثه و قوی الهیکل بابت وبلاگ جدیدتون .

دوم تسلیت به خاطر وبلاگ قبلی .

سوم ممنون از حدیث خانوم به حسین آقا کمک کردن برای جمع و جور کردن وبلاگ جدید .

چهارم ! من اگر نخوام شما را به اسم قصر سلطان پنگوئن لینک کنم چی میشه ؟؟ ... خب برای اینکه همه بفهمیم چی میشه برید ببینید به چه اسمی لینک شدید !!!

خوشحالم که با یه وبلاگ دیگه برگشتید .

شاد باشید و سلامت .

جواب سلام مجدد!

ممنون! ( اینجوری میفرمایید آدم میترسه ازتونا! )

بله! خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه!

آره دستش درد نکنه! همشم میگفت وبلاگ یونیکورن وبلاگ فاطمه :دی

هیچی! چیزه خاصی نمیشه! :دی

ممنونم...

فعلا.........

یونیکورن جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36

راستی این پنگوئن ها رو کی کشیده ؟ خیلی با نمک هستن . آدم خوشش میاد .

اینا رو؟ یه خوش ذوق :دی

دستش درد نکنه

امیر جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:08 http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
خوبی ؟
من که اصلا خوب نیستم
لینکتو درست کردم
راستی داور 2 پنالتی پرسپولیس را نگرفت

سلام!

بد نیستیم شما خوبی؟

مرسی...

آره فلان فلان شده! ولی بازم دم علی کریمی گرم!

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:46






















نیشتو ببند




















هه هه




















راسی حسین


























دیه......








چه خبر.......






















اگه گفتی من کیم














چیه روشی؟

هان؟! عجبا!

دیه سلامتی!

اصلا تابلو نیست که کی هستی؟!!!!!

روشنک جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:48 http://roshanak2020.blogfa.com

سلام حسین

من نبودم این چن روزه چه خبرا بوده

من؟
دزد؟

کی؟
کجا؟
اینجا کجاس؟











پیش پای شما از جیب بابای بیچارم اندک مقداری
مایه تیله بلند کردم که وقتی برگشتم خونه از سقف اویزان شدم












علیک سلام روشی!

خب منم نبودم!!!!!!!

چرا بیچاره؟ گفتم که دزدی! :دی

خوبت کردن!

روشنک جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:50 http://roshanak2020.blogfa.com

اخه چرا
همش همه منو میزنن


مگه من چیکار کردم












ی مشت اسکل پریش افتادن به جون من



















من ی دختره فریب خوردم فردا میرم شیکایت

چی چرا؟!

جدی؟ کی زدت؟ آخ جون! برم ازش تشکر کنم!

تو فریب خوری؟ برو! برو! ما رو رنگ نکن! بروووووووووو

[ بدون نام ] شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13

سلام

چرا هکیده شد؟ واااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟//؟؟

حالا کی هکیده ؟؟؟؟؟

آشناست؟؟؟ صد دفعه بهت گفتم سر به سر این و اون نزار آخرشم کار دست خودت دادی ولی فدای سرت بیخیال......

باشه آدرسش و میلینکم

و در پایان باید یه تشکر ویزه از آقا یا خانوم هکری داشته باشم



اووووووووووو این ملت و چطوری الاف کردی این پایین. خوش به حالت چقدر ادم داری..

سلام!

نمیدونم والا!

فک کنم محض خنده!

مرسیییییییییی

چرا تشکر؟ نامرد!

کیو الاف کردم؟ کدوم پایین؟ آدم؟ کی؟! چی شده؟

مریم شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14

سلام

چرا هکیده شد؟ واااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟//؟؟

حالا کی هکیده ؟؟؟؟؟

آشناست؟؟؟ صد دفعه بهت گفتم سر به سر این و اون نزار آخرشم کار دست خودت دادی ولی فدای سرت بیخیال......

باشه آدرسش و میلینکم

و در پایان باید یه تشکر ویزه از آقا یا خانوم هکری داشته باشم



اووووووووووو این ملت و چطوری الاف کردی این پایین. خوش به حالت چقدر ادم داری..

تکراریه نه؟

دهکده رویا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:20

بدو بدو فقط بدو بیا

الان!

روشنک شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:19 http://roshanak2020.blogfa.com


این گریه میدونی واس چیه؟


چون الان باید برم کتابای یونی رو بخرم


اخه ظلم تا چه حد






حوصله نمیدارم

نه نمیدونم واسه چیه!

هه هه هه

ایول!

تا خیلی حد!

عارفه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:40 http://00koche00.blogfa.com

سلام جناب پنگوئن

اپم ...

سلام...

میام! حتما!!!!

حدیث یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:01


من زیاد رو فرم نیستم

چرا؟ یکم ورزش کن! به فرم ایده‌عالت میرسی :دی

اقیانوس یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 http://myocean.blogsky.com

سلام سلطان جان ایشالا که دیگه بیکاران مردم آزار درصدد هک برنیایند
و
همیشه شاد باشی و مارو شاد کنی

سلاممممممممم

بلههههه! البته اگه بیان یه جا دیگه میسازم باز :دی

حتما!!!!!!!!!!!!

روشنک یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 http://roshanak2020.blogfa.com

کوجایی؟



هن؟






















بدون ما رفتی اب خنک اینا دیه اره؟












اخه چرا













فرغون بازیم حدی داره
















بیا دیه

نیستم!

نه بابا ! بدون بر و بچ خوب نیست!

!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:17

میبینم که یه عکس اون پایین اضافیده(بعد یه هفته تازه دیدم)
خیلی خب
هر چی من هیچی نمیگم تو پر روتر میشی
ای بابا













ز.ز داش

نههههههههه! از اولم بوده!

قبلا کنار هم بود الان جدا شدن!

:دی

عجبا!!!!!! اون شمشیر من کوش؟

حدییییییییث دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:14

کامهام کوووووووووووووووو

همینجاست!

روشنک دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 http://roshanak2020.blogfa.com

سلام کردی؟

من هر دفه باید بگم اینو


کووووجا بودی ننه؟


اخه یکی نیس به من بگه به توچه








من از بچگیم کنجکاو بودم ی ذره
فوووضووووول نبودما اشتب نکن


آخ خدا!!!!! تو کجا بودی؟ توی لپ لپ؟

آره به تو چه؟

فضووووووووووووووووووول

روشنک دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 http://roshanak2020.blogfa.com

راسی حسین










اندفه ی چیز دیه میخوام بگم اخه
چرا کارای ناشایست ازت سر میزنه چرا دهنتو به فحش الوده میکنی











































































دیه چه خبر

بی...
بی...
بی...
بی...

روشنک دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 http://roshanak2020.blogfa.com

من اپم
بیاااا

روشنک دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 http://roshanak2020.blogfa.com

هن؟
لپ لپ؟
ایول
اره . الان من پی به گذشتم بردم
تو هویت منو به من برگردوندی نابغههههههههه
پس بگو چراا نقد تو برام اشنایی



بین اون همه ضری که نوشته بودم دیه چه خبرو دیدی؟
بمیرم واس بچم

ها؟
آرهههههههههه

دقیقا! آفرین!

آره دیگه الانا از ۱۰۰ کیلومتری دیه چه خبر رو میبینم! ننه بزرگ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد