..:: قصر سلطان پنگوئن ::..

به زودی فکر خواهد کرد...

..:: قصر سلطان پنگوئن ::..

به زودی فکر خواهد کرد...

سلطان و سهراب !!!

سیلاااااااااام!     چیطورین؟ 

این روزا مثل همیشه مودب  ٬ منطقی   ٬ آروم ٬ ساکت   ٬ مظلوم روزا رو میگذرونم! هر از گاهی هم تفریحات سالم از جمله نوشیدن آب!    تخمه خوردن!  بازی منچ و شطرنج!    انجام میدم! به دور از بیرون رفتن با بروبچ    و اینور و اون ور  و ( بیییییییب ) و بیب و بیب ( اینا سانسور شده ) و هرگونه شاه و بیبی و سرباز ( از سقف برو بالا! ) خلاصه که مثل همیشه درگیر روزمرگی هستیم!

البته باید اینو بگم که چند وقتی هست یه نفر با تیپ و قیافه‌ای شبیه من  توی گوش آدمایی که خوابن آب میریزه!   با تیرکمون مگسی به اینو اون تیر میزنه! تخم مرغ رو به سر دوستش میزنه ( یه بار زده همش ) دیگهههههههه! آهان شبها دقیقا به ۴۲ نفر تک زنگ زده بعدشم گوشیش رو سایلنت کرده و با آرامش خوابیده ( صبح با ۶۵ تا میس کال و ۲۱تا اس‌ام‌اس با مضامین مستهجن و بی‌ادبی مواجه شده ) دیگههههه گوشیه یکی از دوستاش ساعت ۳ شب خاموش بوده نتونسته تک زنگ بزنه!! تک زنگ زده به خونشون! دیگه کلی فرش شسته! دستش رو بریده! و کلی کارای دیگه! که اون شخص ۱۰۰٪ من نبودم! باور کنید من نبودم! باور کنید دیگه!

بگذریم!   بریم سراغ خاطرات پنگوئنی!  از زبان سلطان!

چند وقت پیش که قدوم مبارکمان را بر آرایشگاه و بر چشمان آرایشگر نهادیم!   تا کله‌ی مبارک را ولا‌استریت کنیم یک عدد یارو آمد   و بر تخت کناری تکیه زد و موهایش را بافت   و ابروهایش را نیز برداشت!  ( بماند که عمل خطیر و نامانوس رنگ کردن را هم به فعلیت رسانید    ) ما هم که جلاد را در نزدیکی خود نداشتیم به نشانه‌ی اعتراض کله‌ی عزیز را به دست ماشین سپردیم و یا علی مدد! کچل شدیم رفت!    اندک زمانیست که باز شویدها بر سر بی‌همتایمان روییده‌اند!    هر روز کمی کود با کمی آب به خوراکشان میدهیم که شاید کمی سریعتر رشد خود را کامل  و قیافه‌ی ما را از این حالت ناروا دربیاورند!    همانطور که در مرحوم سایلنت‌سانگ ( وبلاگ قبلیمان ) نیز نوشته بودیم! پشم خواص متعددی داراست!  بماند که در این هوای سرد یخ زدگی را از عقل و پوستمان میزداید!  در همین راستا و در راه بهبود امر کشاورزی بر سرمان چند روزیست به فکر گل و گیاه و کود و کشاورز افتاده‌ایم و به آنها فکر میکنیم!  و متوجه حرفهایی از سهراب عزیز شدیم! که کفتار و جلاد و کتی و متی و زری و عمش به قربانش!    ولی.... نتوانستیم با او دل و قلوه رد و بدل نماییم چرا که شقایقش را نتوانستیم یافت کنیم!    او همیشه میگفت تا شقایق هست زندگی باید کرد!    ولی از گرانی خبر نداشت! برای رمز و رموز هستیه شقایق و همچنین اطلاع از صحت وی به گلفروشی مراجعه کرده و جویایه شقایق شدیم!    ولی انسان بی‌مقدار به ما میگوید : شقایق کم عمره! بی دوومه! گروونه! نیست! یه چی دیگه انتخاب کن!  ما نیز که کمی تا قسمتی ابری در بعضی نواحی با بارش پراکنده و در قسمتهایی عصبی گشتیم      به او میگوییم پس یک شاخه برای ما بیاور!  باز با لحنی گستاخانه!! میگوید : من میگم نره تو میگی بدوش؟ نداریم دایی!  بعد از شنیدن این حرفها پنداشتیم که ما را با داییه خود اشتباه گرفته‌است و ما نیز مزاح کردیم و گفتیم    : خب خواهر زاده‌ی عزیز بدوش و یک شاخه برای داییه خود بیاور!   ( به بیرون از مغازه پرتاب میشویم!   )

فکری ماندیم که مگر خرزره و سبزه و چمن چشان بود که شقایق را انتخاب کرد؟  پس بیایید و بیاییم و بیایند تا از این پس اینگونه به خود بگوییم! 

 که تا زندگی اجباریست! زندگی باید کرد! 

   

بعدا نوشت ۱ : اگر بار گران بودیم و رفتیم! اگر نا مهربان بودیم و رفتیم! اصلا هم اینجوری نیست! من نه بار بودم نه نامهربان! خیلی هم خوب بودم! بعدشم برمیگردم! دارم میرم مسافرت! یکشنبه برمیگردم! پس تا یکشنبه خداحافظ!

 فعلا

نظرات 84 + ارسال نظر
حدیث شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:10

اووووووووووووووووووووول؟

آرهههههههه!

حدیث شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:16

نمردیمو اپ شدن تورو دیدیم

حسین!
واقعا اجباری می زیستی؟
ینی واقعا انگیزه اینا نداری؟
هیچی؟
بگرد؟
نداری؟
ایییییییییییییییییییییییییییی

اییییی من که روزی ۲ بار آپ میکنم!

حدیث!

نه بابا!

مثل همیشه شر و ور نوشتم!

خودم مثل همیشه نقش مداد رو داشتم!

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 http://roshanak2020.blogfa.com

سیلامممممممممم
دوم دیه؟
بگو اره

سلام!

سوم! :دی

نه!

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 http://roshanak2020.blogfa.com

سیلام به حسین
سیلام به بوی جوراب

چه خبر
اپتو خوندم
شدیدا حال کردم
مخصوصا با اون میس کال های عزیز
نه نه
اب ریختن در گوش هم سوژه ی زیبایی بود همکار عزیزم

سیلام به روشی!

سیلام به گروهبان گارسیا! سیلام به بادمجان! سیلام به فرقون! سیلام به بوی خوش جوراب!

سلامتی!

آفرین!

ای؟؟؟؟؟ آرههههه خیلی حال میده!

هه هه هه ولی اون نفر من نبودما! ( چرا باز دماغم داره دراز میشه؟ )

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 http://roshanak2020.blogfa.com

اره باباااااااااا
دوره اخر زمون شده خواهر
موهاشونو جدیدا مش میکنن بافتن که چیزی نیس
بله بله
میبینم که بعد از ۲۰۰ سال نزاکت پیدا کردی
صبر کردی من بیام که اقلا ۱۰۰ام نشم
تو این وب شفتالوت

جدی داداش؟

آره تو این آرایشگاهه یه دفعه با چشای خودم دیدم طرف مش کرد! :-(

نه فکر کردم نیستی! وگرنه اگه میدونستم هستی که آپ نمیکردم!

اشتباه شده! تو به خودت نگیر! :دی

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 http://roshanak2020.blogfa.com

میگم کههههههههههههههههههههههههههههه
واقعا کچل کرد؟
مگه نبودی؟
تازه ن فک میکردم شیپیش اینام داری!
عجب ستمیه

میگی که؟

کوتاهه کوتاه!

نه خیر! تو خودت کچلی میخوای همه کچل باشت گلابی!

نه بابا! اونا رو کله‌ی تو ان! که دست به سرت بزنی با چت نجات میان پایین هه هه هه بلهههه! تون سفیدا که از کلت میریزه شوره نیست چتر نجات شپشان!

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 http://roshanak2020.blogfa.com

این خط اول اپتو پاک کن خواهشا
خنده بازار کردی وبتو با خط اول
راسی حسیننننننننننننننننننننننن



































امشب دیر اومدم ی ذره خونه وگرنه اول میشدماااا
میدونی که اول شدن واسه من در حد گلابی اسونه

فهمیدی شفتالو؟

کدوم خط؟ سلطان و سهراب؟ یا اون که صفات من رو نوشته!؟

بله؟

فک نکنم اول میشدی!

آره گلابی!

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 http://roshanak2020.blogfa.com


































به به!

روشنک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 http://roshanak2020.blogfa.com

امشب زود رفتی لالا کوچولو
نظرامو به تائیددددد

آره خوابیدم!

الان تاییدیدم!

سارا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 http://www.yastanhaa.blogfa.com

سلام حسین جون.چطوری؟
با عرض شرمندگی فراوان بابت تاخیر بسیار زیادم.
راستش نمیخواستم دیگه بنویسم ولی دلم تنگ شد تصمیمم بالکل عوض شد.
دیشب ۶ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۳۱ ثانیه برات کامنت نوشتم بعد یکدفعه به طور فجاعت باری dc شدم.
خوب ملالی نیست.
متاسفم به خاطر وبلاگ قبلیت.اگه اطلاع میدادی خودم حساب اون شخص( بیب بیب ) رو میدادم ولی متاسفانه الان دیگه دیر شده.

سلام! خوبم تو چیطوری؟

خواهش مینماییم!

اییی چرا؟ خب خدا رو شکر!

وای وای وای! چقدر طولانی! زرشک!

عجب نظر طولانی بوده!

الانم دیر نیست! :دی ولی مهم نیست!

مرسی........

سارا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 http://www.yastanhaa.blogfa.com

راستی به زودی آپ میکنم ان شا الله.وقت کردی یه سر بیا.مرسی
فعلا

ایول...

حتما...

خواهش


فعلا......................

اقیانوس شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 http://myocean.blogsky.com

سلام سلطان عزیز
خوشحالم آپ شدی فکر کردم بی خیلا شدی
اما خداروشکر هستی

سلام اقیانوس

نهههههه من هستم همیشه!

:دی

مرسی...

یونیکورن شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:36

سلام جناب پنگوئن سلطان !‌

فقط اومدم که اعلام حضور کنم .

البته مطلب رو خوندم و کلی خندیدم . اما واقعا حس نوشتن نیست . شرمنده از حضور سلطان .

بازم میام .

شاد باشید و سلامت .

سلام مهندس یونیکورن

خوش اومدین

:دی

خواهش....

تشریف بیارید....

فعلا................

سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 http://www.yastanhaa.blogfa.com

سلااااام.
آپیدم بالاخره بدو بیا جا نمونی
فعلا

سلام...

ایول... میام الان!

فعلا.............

پریسا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09

اوووووووووووووووووف...خدایا همه مردم اصلاح شدن..!این موهاس اصلاح شد اما خودش نه!!!!!!

میشه بگی کدوم پریسایی؟ :دی

هنگ کردم!

ولی من از اولشم مصلح بودم :دی

آریانا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 http://aaryanaa.blogsky.com

سلام سلطان
مرسی از کامنتت.مشکل فیلمم درست شد.فقط مونده مشکل ترجمه کتاب که اون دیگه واقعاْ‌به کپی برداری احتیاج داره شدید.تو این زمینه می تونی کمک کنی لطفا؟؟
کتابه رو باید ۵۰ تا ۸۰ صفحه اولش رو ترجمه کنیم تازه نباید کتاب معروفی باشه
خوش به حالت از این اسمایلیا داری

سلام!

خواهش!

خب خدا رو شکر! کاری که گفتم رو که نکردی خدای نکرده؟ :دی

این اسمایلیا؟ :دی خب تو هم بذار! :-)

کژال یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 http://ketabi.blogsky.com/

از تشریف فرماییت ممنون.
شاد باشی

خواهش....

ممنون و شما هم!

هانا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:50 http://rohe-ye-arosak.blogfa.com/

سلااااااااام پنگوئنی؟خوبی گل پسر مامان و قند عسل بابا؟
چه کارا میکنی تو باخودت..تنها کسی که خاطرهاشو تا اخر میخوانم توییی ای سلطان..اخه باا مزه مینویسی
خوبببببب در مورد اپمم باید بگم که راستشو بخوای وقت نمینم جیگرررررررررر
منتظرتماااااااااااا
نمیریم اپ بعدیتو ببینیم
سیگار هم نکش ضرر داره

سیلام هانا! :دی خوبم تو چیطوری؟

کار بدی نمیکنم :دی

ایول... مرسی... لطف داری!

:-)

سیگار که نه خب ! هیچوقت!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

آریانا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:33 http://aaryanaa.blogsky.com

لینکت کردم

مرسی... منم میلینکم!

روشنک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:59 http://roshanak2020.blogfa.com

سلامممممم
کوفت

ای که چقد تابلویی تو بشر
اهانننننننن
بله بله باید بیام اینجا معرفی کنم خودمو
حالا چن تا شلاق می برن برام
به من رحم کن سلطان . سلطان فرقون


مگه من چه گناهی کردم اخههههه

علیک سلام!

بله؟ باز پر رو شدی؟

نه اتفاقا من خیلی طبیعی کارام رو میکنم! :دی

آهان! آره!

دفاع نداری از خودت؟ :دی

حالا واسا فک کنم ببینم چه بلایی سرت بیارم بادمجون

روشنک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:02 http://roshanak2020.blogfa.com

ببین ی کاری نکن منو پریسا بریزیم سرت کچلت کنیما
اخ. یادم افتاد کچل بودی که.
پس چیکارت کنم
..............

راسی حسیننننننننننن



















چ خبر دیه

ازین به بهد هوینجوری میگویم

بله؟

تو با کدوم پریسا؟ آئورا یا پریسا که سوتی داده! :دی

نه موهام در اومده!! :دی

کار بدی نکن! فقط!

سلامتی!

خب!

روشنک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:04 http://roshanak2020.blogfa.com

اخ هانا راس میگه
قند عسلللل
البته منظورم قند عسلس که تو تلویزیون هستش
همون که اسم مدرسش اتشفشان علمو ودانشه دیدی که؟
هی میگم چقد اشناس
نگو از بچگیات فیلم ساختن

هانا چی میگه؟

آهان! نه خنگ اون منظورش با تو زمین تا زیرزمین!!! فرق داشت!

هه هه هه

آره حشره خور!

آرهههههه! تو هم یکی از اون هفتا فامیلاشونی! اگه گفتی کدومشون؟ اونی که با همشون فرق داره! اون سیاهه!

هه هه هه

روشنک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:05 http://roshanak2020.blogfa.com
































به به!

قند عسل یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:04

خیلی جالب بود ایول دمت ولرم مشتی
یه بار چند وقت پیشا اومده بودم وبت ولی نخونده بودم مطلبت
این علامتا هم خیلی با حالن ادم دلش میخواد از همه شون استفاده کنه خلاصه دمت جیز

مرسی!!!!!!!!!

حالا کی هستی؟

روشی؟! کی تو؟

جدی؟ خب اینا واسه استفاده‌ان! استفاده کن! اانسان مجهول!

.::سید محمد علی::. یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:57 http://faqatainsadmim.blogfa.com

انگار سرت بسیار زیاد تر از زیاد شلوغ میبوده و هست!‌ ولی من به تو سر زده و از همین رو بر توست که به من یر بزنسی و نظر بدهی و فردا نه! پس فردا دوباره سر بزنی و نظر بدهی و بعد دوباره سر بزنی و نظر بدهی!!!
البته در روزهای فرد!
منتظرتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوب مینویسی و با حال!

سیلام سید جان!

چیطوری؟ نه بابا شلوغ کیه؟ :دی

خدا تو رو فرستاده!!! :دی

چاکرتم هستم! از همین امشب میام! خوبه؟

منتظر باش :دی

مرسی..........

روشنک دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:00 http://roshanak2020.blogfa.com

حسین این زمین تا زیرزمین تو منو خف کرد
به جان خودم نباشه به جان خودت که خیلی برام عزیزه ثانیه اول فمیدم خودم
حشره خور؟ حسین؟
چرا انقد صفاتتو تکرار میکنی بین خودمو خودته بابا این چیزا
.
وا. مگه اینا فامیلم داشتن؟ ندیدم فامیلاشونو که
سیاهه؟
ایول
یادم باشه دفه بعد با دگت ببینم بیشتر بشناسمت امارتو خفن تر در بیارم
واقعا بچگیت تا این حد فرقون بودی؟
کلا کج بودی اصلا
اخی. بچه از خیابون رد شد چقد کیف کرد
حالا بگو ببینم کلک سوژه بعدی بچگیات چیه هنوز پخش نکرده ؟؟؟؟؟؟برم به بچه محلامون بگم . اخه هرشب دنبال میکنن داستانتو .

جدی خفت کرده؟ زمین تا زیر زمین
زمین تا زیر زمین
زمین تا زیر زمین
زمین تا زیر زمین
زمین تا زیر زمین
زمین تا زیر زمین
زمین تا زیر زمین


اوی مگه خودت داش بابا نداری که جونه من برات عزیزه؟ برو خانوم! برو اونور ببینم! از سقف برو بالا!

آرهههههههه همونا که فککنم بچه ها ی دایی نصرتن!!! :دی

نه نه اون سیاهه تویی خنگ!

ماجرای بعدی!

من ( قند عسل ) تو ( همون سیاهه ) رو کتک میزنم! هه هه هه

:دی

حدیث دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:46

سیلام!

خنده میکنی؟! چرا؟

حدیث دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57

فک کنم اون دنیا هم که بخوام برم شماره حساب بدن اول

نه! فعلا همینجا شماره حسابو بگیر! اونجا باشه بعدا!

روشنک دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 http://roshanak2020.blogfa.com

حسین... قند عسل کیه اون بالا
جدی من نیسما . نیدونم کیه


ای بابا. نکنه همبازیه بچگیاته میخواسه سوزپرایزت کنه.

ها؟

نمیدونم! باید از تو پرسید!

نه! فک کنم خود ابلهتی!

حدیث دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17

سیلااااااااام!

تسته عکساست؟

روشنک دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 http://roshanak2020.blogfa.com

سلامی چو بوی خوشه ...(بدترین چیزی که تو ذهنته)
حسین به جان خودم که برام خیلی عسیسه من نبودم
کدن اگه من بودم واقعا الان میگفتم به جون تو
حسین هی میخوام اپ کنم اپم نمیاد
ی ذره انگیزه بهم بدین بابا
ای خدا. فردا میرم معتاد میشممم از دست شوماها

سلامی چو بوی لاش مرده! :دی ترجیحا لاشه‌ی سگ!

اییییی از خود راضی!

نه!!!!!!!! تو و هانا گفتین قندعسل! ولی خود خودتی! از اونجایی هم که میدونی بادمجون بم ( کنایه به روشی! یعنی خودت ) آفت نداره جونت رو قسم میخوری! هه هه هه

انگیزه؟

یکی بیاد به خودم بده!

نه اینکه معتاد نیستی الان!

قند عسل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:13

سلام سلام 100 تا سلام 1300 تا سلام
من اومدم چرا وارونه شدم؟!!
خب میبینم که تمامی اعضای fbiو سازمان ملل و مافیا و کاراگاه گجت و لوک خوش شانس به دنبال تشخیص هویت من هستن هه هه فک کردین میتونین بفهمین من کیم ؟ فقط تو این جمع یه نفر میدونه که من باهاش یه ذره قهرم
خوبه به چند نفر مشکوک شدی از جمله این روشنک که 4 دونگ کامنتا رو صاحاب شده همینجوری بدون اینکه از بقیه اجازه بگیره!!! خب باید خدمت سلطان پنگوئن عارض بشوم که عجیبه من فک کردم جلدی میفهمی کیم هنوز نفهمیدی؟ اشکال نداره در کامنتهای بعدی بیشتر با هم آشنا میشیم

سلام سلام! اوه بیا بالا! دست دست

بله! نمیدونم! چرا دور شدی/؟

آرههههههههه آخه آیپیت هم ناشناسه :دی به هیچکدوم نمیخوره! هه هه هه

کی؟ با کی قهری؟ وااااااااااا

نه واقعا اعتراف میکنم که نمیدونم کی هستی! ولی خب یا روشی یا آزاده یا حدیث ( نه! حدیث نیست ) یا هانا یا....... کلا نمیدونم! :دی

باشه!

قند عسل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21

خب روشنک خانوم یه ذره دیگه تلاش کنی میتونی به راحتی 2 دونگ بقیه کامنتا هم صاحاب شی و 6 دونگ کامنتا رو به طرز ماهرانه و مرموز و مشکوکی به جیب بزنی و از راه کوههای قفقاز متواری بشی بری ترکیه یا دوبی!!!!! فقط یه پیشنهاد دوستانه و برادرانه از نوع مردانه و بچه گانه خونه دارو و بچه دار زنبیل و ور دار و بیار و چی گفتم؟!! از بحث خارج شدم اهان داشتم یه پیشنهاد میدادم که بیا 37 در صد من بقیش تو .... قبوله؟؟؟ هر چی کاسب شدی یه سهمی هم به من بینوا بده
ما رفتیم داش حسین گل
این علامت که یارو قهوه ایه داره سیگار میکشه یاد مهران مدیری تو ی همیشه پای یک زن در ...... میفتم

آره خیلی بچه بدیه!

معتادم هست!

ایی میشه آدرس کوههاس قفقاز رو به منم بدی؟ منم برم اونجا ه که گفتی یه در بزنم؟

اییییییی چه جلب ناک! میخوان تصاحب کنن اینجا رو! :-(

بل؟ ( یه بوهایی میاد اینجاها ) :دی

آره خیلی شکلشه!! ( کجاش ؟ )

خب اسمت رو هم بنویس! آفرین!

روشنک دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:20 http://roshanak2020.blogfa.com

بلههههههه؟
اینجا چچه خبرهههههههههههه
بوی غیبت میاددددددددددددد
ای خدا.
جناب قند عسل موش بخورتت تورو عسل مادر جان من بگو کی هسیو ازین صبتا انقد مچلمون نکن
این حسین بیشتر ازین نمیتونه به مغزش فشار بیاره
گناه داره. یهو دیدی ترکید مخش پاچید به دیفال اونوخخخخخخ خونش میفته گردن منو تو
ببین این حسین از بچگیش عادت داش صفات برگزیده منو نسبت بده به خودش یا صفات فرقونشو نسبت بده به من اتفاقا انقد من بچه خوبیم انقد من بچه باحالیم تو زندیگت ندید همچین بشری

به جان خودم که خیلی عسیسه

بله!

خبر سلامتی!

آرهههههههه

آره منم موافقم! کیه این! :دی

اوی درست بحرف بچه!

نه دیگه اشتباهت همینه! من فقط دارای صفات نیکو هستم! :دی

روشنک دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:25 http://roshanak2020.blogfa.com

ای خدا. حسین بادمجوننننننننننن بمو خوب اومدی
اخ جون کوه های قفقاز خیای حال میده
باشه فراری میشویییییییییییم
حسین توئم بیا دیگه
اون لانچیکو سانچیکورم بیار اگه راهزن به تورمون خورد از خودمون به دفاعیم
حسین دیدی من نبودم؟
حالا هی بگو تو بودی
شایدم من باشم نمیدونم

آره تویی دیگه!

آرههههههه منم میخوام برم اونجا! گویا! هه هه فقط آدرس ندارم!

نه بابا! بخوام بیامم با تو نمیام! هه هه هه

خنگ! اینا رو میارم ولی نه واسه‌ی دفاع! میریم از راهزنا دزدی! تو هم که واردی توی دزدی!

آره حس میکنم تو نیستی! ( ولی خودتیا )

قند عسل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:15

من دوباره به میادین برگشتم
حالا یه چیزی بگم داش حسین: اینایی که مضنونن که همه شون دخترن ینی اینایی که فک میکنی من هستم هانا . ازاده و حدیث و اینا آخه کدومشون به اندازه من بامزه هستن هیچکدومشون
اون روشنک (( ینی روشن کوچک!!!!) عجب معنی عجیبی داره اسمت . اونم که معتاده و منم که کلا از دود و زغال و سیخ و نیکوتین و مواد منفجره نه ببخشید مواد مخدر و اینا بدم میاد اصلا من تو مرکز ترک اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر هستم این روشنک هم یه 58 باری اومده واسه ترک ولی افاقه نکرده

آفرین!

چی؟

واقعا تو پسری/؟ تو اینایی که گفتم نیستی؟

اگه اینجوریه! منم فرانشسکو هستم! :دی

چه گیر دادی به روشنکا! نکنه خودشی! :دی

آره معتاده بنده خدا!

قند عسل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:20

بعدم ایکیو سان من پسرم نه دختر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من فک کردم با این هوشی که داری در آینده بتونی جای خالی مرحوم پروفسور بارتازال رو پر کنی که ناامیدم کردی
اونم که میگم باهاش یه ذره قهرم همینجا نظر داده خودش منو میشناسه حالا نمیدونم سر زده تازگیا یا نه
ولی واقعا وب جالبی داری مطلبات هم بامزه هستن اگه شد منم میخوام یه وب راه بندازم ولی هنوز ناشیم
خلاصه من پسرم و برای اولین بار بود که دیروز اینجا نظر دادم حواست به این روشنک باشه
یه ضرب المثل چینی هست که میگه: روشنک را نباید روشن گذاشت !! گر بذاری میرود از تن سرت!!!

آفرین!

باشه! تو هم بشو ... :دی

مرسی! بزن بیا آدرست رو هم بده!

آفرین پسرم!

اییییییییی

بد فرم گیریدی به روشی‌ها!

قند عسل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:37

اسمم که قند عسله ینی تو وب همین دوستم که باهاش یه ذره قهرم همیشه با همین اسم نظر میدادم
صب کن از تریبون شما من استفاده کنم یه پیام بهش بدم : 1-2-3 آزمایش میشه اوهوم اوهوم 1-2-3 صدا میاد اوس احمد اوس احمد
خب قرار بود از تریبون شما استفاده کنم به همین دوست قهری یه چیزی بگم: دوست من ( قبلا بودی الانم هستیا ولی یه ذره بد جنس شدی) یه روزی میفهمی که چقدر در مورد من اشتباه فک کردی و پشیمون میشی اینو بهت قول میدم
ولی اون روز دیگه قند عسلی در کار نیست
حالا شاید بود اما بدون که خیلی بد کردی در حقم بی معرفت خودت که میدونی
در اخر از حسین گل گلاب که این وقت رو در اختیار بنده حقیر گذاشتن تشکر میکنم دمت گرم

قند عسل؟ باز بگم منم فرانچسکو هستم؟

آفرین!

باشه! پس من میرم اونور! راحت باش!

.
.
.

خواهش میکنم! راحت باش!

قند عسل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:40

حسین جان واقعا شرمنده که این همه وراجی کردم میدونم که زیاد از حد مجاز کامنت گذاشتم ولی چه کنم هم از تو خوشم میاد هم از وبت از این به بعد سعی میکنم کمتر کامنت بذارم آهان راستی از یه قضیه دیگه هم خوف کردم که زیاد کامنت گذاشتم اینکه یهو ناخواسته بیام 4 دونگ کامنتا که سهم روشن کوچک هست رو وردارم یه دفعه از این حشره کش(تو بهش میگی حشره خور!!!!؟؟؟؟) همه چی بر میاد یهو دیدی شبانه اومد ردمو گرفت سرمو برید گذاشت وسط میدون شهر تا درس عبرتی بشه واسه دیگران

خواهش!

جای این همه حرف خودتو معرفی میکردی!

نه راحت باش!

فقط روشی پای خودت!

آره حشره خور! تو یونی!

دیگه هر طور راحتی! من همه جوره راحتم!

یونیکورن دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:27

سلام جناب سلطان !

خوبید ایشالا ؟!

تا وقتی که خدا میخواد باید زندگی کرد . واقعا زندگی کرد ، نه اینکه زنده بود !!

شاد باشید و سلامت .

سلام!!!!!!!! مهندس یونیکورن!

ممنون! شما خوبی؟

بله! درسته! سخته ولی...

ممنون و شما هم!

فعلا...........

روشنک سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:00 http://roshanak2020.blogfa.com

سیلامممممممممممممممممممممم
شفتالو چرا نظرارو تائید نمیکنی

انقد با عواطف من لگد مال نکن

انقد با سنسورای من فرقون بازی نکن
سلییییییییییییییییییییییییییی
کجاییییییییییییییییییییییییییی

سلام!

حشره خور الان کردم!

چه حالی میده لگد مالت کنم!

مگه سنسور هم داری؟ مثل سوسک!

:دی

عارفه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:09

سلااااااااااااااااااااااااااام

بابا تو چه قدر فعالی

فرش می شوری ، دست می بری ، مردم ازاری می کنی و ...

نکن این کارا را رو . یه جا بد می بینیا { نصیحت مامان بزرگانه } { نیشخند }

خیلی باحال بود

اپم ....

سبز باشی و اسمونی

سلام!

آرههههههههه خیلی!

آره البته مردم آزاری نمیکنم! :دی

باشهههههههههههههه مامان بزرگانه؟

مرسی....

میااااااااااااام!

تو هم!

فعلا............

روشنک سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 http://roshanak2020.blogfa.com

میری مسافرت؟
وااااااااااااااااااااااااا
چه وقته مسافرته ابله ؟نه خب بدم نیس خوفه
یکی نیس واقعا به من بگه به تو چه؟
بین جناب قند عسل بامزه مامانی منم بیشتر ازین نمیتونم به مغزم بفشارم دیه اصلا نمیشناسمت دیههههههههههه.
ولی خوب اومدی او ن تیکرو.. میرود از تن سرتو ازین صبتا
بزرگ بزن سردره کوچتون
ای بابااا.
داداش برو درگیر نشو باما
پس
بابایییییییییییییییییییی . فیلا

رفتم! الانم اومدم!

حیف که رفتم مشهد توبه کردم! وگرنه بهت میگفتم بادمجون!

آره! ولی من هستم! واقعا به تو چه روشی؟

.
.
.
.

( :دی )

فعلا............................

سارا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 http://www.yastanhaa.blogfa.com

سلام چطوری یا نه؟
این چه موقع مسافرت رفتنه؟
سفر به سلامت.راستی لینکتم درست کردم.
خوش بگذره
فعلا

سلام!

خوببممممممممممممممممممممم

دیگه دیگه!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فعلا...

قند عسل سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25

ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ تو فرانچسکو هستی!!!!!
میگم که مگه خودمو معرفی نکردم؟ گفتم که یه وبلاگی هست که اونجا همیشه با قند عسل کامنت میدادم حالا تا ما رو لوو ندی که ول کن نیستی یه راهنمایی هم بکنم که اون کسی که میگم همیشه فقط تو وب اون نظر میدادم و الان کمی باهاش قهرم توی همین پست هم نظر داده حالا اسمشو نمیخوام بگم کاراگاه گجت!!! خلاصه اینایی که فک میکنی من نیستم همین 2 روز پیش اومدم کامنت دادم اینجا ولی اونجا زیاد کامنت میدادم و مدت طولانی با همین اسم ینی قند عسل

خسته نباشی!

وبت رو دیدم!

قند عسل سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29

حالا کجا میخوای بری ؟ قطب شمال ؟!!!! پیش پنگوئن ها دیگه ؟ کوووووووو تا یک شنبه که نظرا تاییدی بشه. من نمیدونم کدوم وبلاگ اینجوری نظراش تاییدیه که تو تاییدیش کردی؟ خلاصه انقد حس کاراگاه بازیت گل نکنه همین قد بسه دیگه که گفتم اینا نیستم و تو وب دیگه نظر میدادم بعدا میگم دیگه
به سلامتی برای تایید این کامنتا دیگه فک کنم برگشتی سوغاتی هم یه پنگوئن شتر سوار برای من اوردی دیگه

آره سوغات واست چرب آوردم!

قند عسل سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:42 http://charlychaplin.blogfa.com

وبلاگمو به کمک ابر و باد و مه خورشید و فلک راه اندازی کردم حیف که نیستی هر وقت اومدی سر بزن

مبارکت باشه!

حدیث چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:56

بزنم لهش کنماااااااااااا
بچه پر رو
قند عسل وبت چیه بیام اونجا یکمی ازت تعریف کنم کرک و پرت بریزه
وب زدی منم خبر کن
اسمتم خیلی برازندت نیستا
اخه اسمای لطیف رو اصولا واسه انسانهای خوب بکار می برن
اومدی اینجا کام میدی یکمی هم خودتو معرفی کن
تو میدونی من چن بار برای اثبات اینکه خدای نکرده تو من نیستم یا اینکه من ادم سبکسری مثه تو نیستم قسم خوردم؟
ای بابا
حدیث خودتو به نفس کن
اووووووه(نفس عمیق)
منکه به این مهربونی ام اینقدر با ملاطفت باهات می صحبتم () حر اقل حرف گوش کن باش خودتو معرفی کن

بزن!

:دی

.
.
.
.
.

خب اینا که با من نیستی! من چی بجوابم؟

حدیث چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:25

امروز چارشنبس
چار منهای یک؟
مثبت در منفی؟
دوتا از اونور کم میشه
مصبت در منفی منفی!
دو دو تا ۴۵۶۷۸تا
به اضافه اون روز
منهای دو روز بعدش
اهاااااااااااااااان درس شد
با احتسابت و اکتابات من و نوشته های خودت تو دقیقا فردا باید اینجا باشی
ok
فردا می بینمت

خب؟

5

مثبت

نه! زیاد میشه!

2*2=565

میشه 849

آره!

خب! واسا بزنم تو ماشین حساب!

روشنک پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:55 http://roshanak2020.blogfa.com

پس کی میایی فرقون...!!!!!
منتظرم قدم خفشناکتو بذاری تو نت اپ کنم
نامردیه الان اپ کنم اخههههههه
میترسم سکته بزنی شفتالو ناکام بشی

اومدم خوشگله درخته نارگیل!

ایییییی؟

خالی؟

باشه بادمجونه بم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد